Za největší lákadla konference lze považovat například vystoupení Michala Pastiera (Zaraguza), Vandy Wolfové (Google), Jaromíra Soukupa (Médea Group) nebo Jana Teplého (Madeta). Úvodní debata o investicích do reklamy se odehrála bez účasti paní Wolfové z Googlu a pana Soukupa z Médei. Přítomen byl pouze generální ředitel televizní skupiny Prima Marek Singer, který představil nový marketingový plán obchodu s mediálním prostorem.

Další dva bloky přednášek a diskusí se soustředily na propagaci v oblasti maloobchodu. O tom, proč se utrácejí miliardy za dovoz levných a méně kvalitních potravin, se mohli přítomní pobavit s manažery Davidem Vaclem (The Nielsen Company), Dušanem Mrozekem (Delmart) a Janem Teplým (Madeta). Jakou budoucnost čekají letáky obchodních řetězců a zda se obchodní strategie orientuje spíše na svět on-line marketingu, hovořili Michal Bařina (Global Marketing), René Tétauer (Focus Cz Marketing- and IT Research), Michala Malčikovová (Mediaservis), David Beška (Skrz.cz) a Marek Čerňanský (Data Mind).

Za zlatý hřeb lze určitě považovat prezentaci pana Michala Pastiera ze Zaraguzy Digital, který je jedním ze zakladatelů nejkreativnější slovenské digitální agentury.

A kde hledat inspiraci pro nové projekty? Proč se vyvíjí neustále nové produkty, které nikdo nechce? Tyto otázky rozebírali v závěrečném bloku konference Dan Pilát (Yedoo), Martin Tino Hrnčiar (Life is Porno a Forbidden Taste), Ondřej Krátký (Liftago) a Patrik Paul (Paul+Murín Creative a Kinazo).

AD7P0391          AD7P0458