Právě z těchto zemí zavítali mladí projektoví manažeři ve dnech 20. – 21. 5. do hlavního města Rakouska s cílem participovat na dvoudenním workshop eventu. A jak to vlastně probíhalo? O tom nám více povyprávěla Petra Bilíková, která reprezentovala Českou republiku:

„V pátek podvečer, po krátké seznamovací aktivitě, jsme se rovnou vrhli do vzdělávání. Workshop byl věnovaný tématu projektového marketingu. Prakticky jsme si například vyzkoušeli, jak udělat kick-off meeting zajímavější a zapamatovatelnější pro jeho účastníky. Velmi dobře naladění jsme se po workshopu odebrali do místní restaurace na večeři a poté, kdo chtěl, posedět do jedné z vídeňských hospůdek. Tyto momenty pro mě bylo moc cenné, protože jsme během nich neformálně sdíleli vlastní zkušenosti z našich organizací i práce, a tak se navzájem inspirovali do dalších aktivit.

Sobotní den byl velmi intenzivní – připraveny pro nás byly celkem 3 workshopy. Na tom prvním jsme praktickým způsobem zjistili, co to jsou tzv. blind spots v komunikaci. Druhý workshop byl rozdělen do dvou částí – v té první se nám organizátorka celého tohoto eventu svěřila se svou zkušeností, kdy dostala na starost založení oddělení projektového řízení ve své firmě. V druhé části jsme ji v 5členných týmech pomohli navrhnout aktivity na team-building, který pro své nové oddělení teď chystá. Poslední workshop se opět vracel k tématu projektového marketingu. V praktické části jsme v menších týmech dostali za úkol rozpracovat strategii toho, jak by měl být rakouským vlakovým průvodčím komunikován přechod na novou aplikaci, která bude sloužit ke kontrole cestujících.

Závěrem bych ráda ocenila celkovou organizaci, která byla na profesionální úrovni, a především výběr trenérů. Byli to lidé z praxe, kteří se s námi mladšími podělili o historky a zkušenosti a předali nám kousek svého know-how.“